keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Paint yourself a picture Of what you wish you looked like.

Oon maannu koko päivän yövaatteilla sängyssä.. kuulokkeet korvilla kuunnellu musiikkia..
Mietin asioita..ahdistus valtaa mielen.. havahdun siihen ko naamaapitkin alkaa valua verta.. mun nenästä.. varmaa 15min yritin tyrehdyttää sitä epätoivosesti.. viimein saan tyrehdettyä nenän ja meen takasin sänkyyn..

Mulla tuli mieleen monia keskusteluja ihmisten kanssa..
Ja mitä ne on villestä sanonu...
Sen jälkeeni mun mieleeni tulee ne kaikki riidat mitä meillä on ollu...
Kaikki se huutaminen ja haukkuminen...

Mut sit mun mieleeni tulee se et miten ville on ollu tuken alusta asti mun edsään..
Se auttaa jos en ite pysty..
Kuuntelee jos tarviin sitä..
Ja se osaa olla mulle myös niin ihana et välil mietin etten oo ansainnu sellasta...

Ja moni ei ehkä tiedä tai ymmärrä sitä et villeeki välil pelottaa ja stressaa tää mun sairaus..

Sillä mitä jos en herääkkää huomenna?
Mitä jos mun sydän pettääki nyt ko se nukkuu päikkäreitä?
Tai ko oon yksin?

Sillä välillä mäkin pelkään..

Ja mä myös vihaan sillä ihmiset ei ymmärrä että mun kroppani on täysin erillaista materiaalia mitä normaalit kropat on...
Ja vihaan..ja ahdistun.. ko katon peiliin..

Koska mulla on eds nii mulla on sidekudoksen liika kasvua... mulla on pienistäki haavoista jäätävän kokosia arpia..
Mun ihoni venyy normaalia enemmän siks mulla on pienestä asti ollu ns raskaus arpia vaikka en oo ikinä ollu niin lihava et niit pitäs tulla.. enkä raskaana.. niitä tuli jopa sillon ko mulla oli anorexia ja olin oikeesti laiha...

Kukaan ei tuu ikin joutuu olee nii vahva ko ihminen joka joutuu elää eds sairaan ihmisen kans...
Ja mä ymmärrän et villeki voi kulualoppuun..

Ymmärrän et sitäkin voi ahdistaa ja pelottaa..
Mut musta tuntuu että osa meidän kavereista ja ystävistä ei oikeasti ymmärrä.. miten tää kaikki vaikuttaa meihin molempiin..
Vaikka se sairaus onki mulla ja oon osittain jo hyväksyny sen.. mutta silti se vaikuttaa muhun ja villeen molempiin.

Tiedän myös sen että läppää joka ville heittää välillä ei oo kaikkien mielestä hauskaa.. mut se on ehkä sen tapa purkaantua ja edes hetkeks päästä pois vakavasta elämästä..

Mun on vaikee sanoo villen puolesta mitään mutta näin mä tän asian koen..
Sillä asun sen kans 24/7.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti