lauantai 17. lokakuuta 2015

suru murtaa ihmisen


Viikko on taas vierähtäny
Nopeesti. Ja ollu taas aikaa miettiä kaiken näköstä. Ensinnäki haluun sanoo et
Teen tän postauksen kännykällä joten en tiiä miltä tää tulee näyttämäänä sillä en oo ikinä tehny postausta kännyllä.

Toivottavasti edes tää teksti olis oikeen kokosta sillä tässä kirjotus hommelissa tää on nii isoo et huhhuh o.o

Tosiaan viime perjantaina oltii Heikin synttäreillä. Oli siel iha mukavaa ja kostukkeet maistu jopa mulle ja illan kruunas se et ko kävelin Julian kans antsaa ja juteltii kaikesta. Pääsin edes hieman purkaa itteeni jollekki! Ja se hetki oli jotain nii ihanaa ja kaunista! Vaikka olinki kännissä niin myös Juliaki mut tähtien loisteessa käveltiin joku 2km (en tiiä siltä se ainaki tuntu) antsaan! Ja siel sitte partyiltii ja sain suostuteltuu jopa Julian laulaa mun kans!!!

No se lauantai aamu ei sitte ollukkaa nii kiva!
Olin saanu äitiltä aamulla viestin...
Vaari oli kuollu! ;_;
Olihan se arvattavissa sillä keväällä
Sillä leikattiin kurkkusyöpä jonka leikkaus oli kestäny 14 tuntia! Ja siitä alko sitte kemo hoidot :/ ja tossa kuukaus taikka pari vaari joutu uudestaa sairaalaan sillä sille oli tullu verenmyrkytys.....
Ja äiti sillon jo sano et on vaa ajan kysymys millon vaari kuolee ;_;


                                      Viimeinen henkäys tuulen.
                                      Aikasi oli aikasi meni.
                                      Lensit  
                                      Päättymättömään
                                      Ikuiseen uneen~
                                      》vaari♡《



Torstaina taas sitte pojat tuli meille.
No eipä yllättäny et päädyttiin taas antsaan.
No antsa reissu ei alkanu oikeen hyvin koska.... murun exä oli töissä sielä...
WTF!?!?!? miksi?! O.o hämmentää vieläki koko tilanne oli liian akwardia..
Koska se nainen ei selkeestikkään pidä musta. Mut HAH se on vaa sen menetys... XD
Olin poikien kans hetken aikaa ja mua rupes ahdistaa ja vituttaa kuinka se nainen koko ajan kyyläs ja mulkoili mua..
Ja tiesin etten voi pyytää Juliaa sinne sillä se on matkalla kaukana jossain. No sain ylipuhuttua Sannan mun seuraani antsaan!
Ja meil oli kans nii hauskaa! Voi luoja xD

Onneks oon saanu tänne pari niin ihanaa ystävää joista en luopuis millään ♡
Ja se oikeesti auttaa mun oloani ja paljon!!
Oon huono näyttää tunteitani valitettavaa mutta totta. Mut mä niin toivoisin et Julia ja Sanna ymmärtäis et ne on oikeesti mulle tosi tärkeitä !
Ja koska haluisin jotenki näyttää et ne on ihania nii aattelin joskus pitää ihan vaa tyttöjen illan. Minä, Julia ja Sanna kunnon triio kolmikko ko pääsee vauhtii nii mikään ei oo mahotonta !!!!!!! ;)

                       
                                Juliaa!! ♡ (miks
                                En osaa ikin olla
                                Normaaliisti kuvissa)



                           Sannaa!!! ♡


Tällä hetkellä oon vaa nii surullinen
Mut samalla ilonen että oon saanu 2 ihanaa
Ystävää. Joitten kans on aina nii ihanaa ja murheet lähtee aina pois ko viettää näitten hömmöjen kans aikaa ♡
Tällä hetkellä mä niin tarviin tätä!!!

Ehkä myös näitten ihmisten ansiosta
Alan pikku hiljaa sanomaa nummelaa kodiks. Ja et täällä on hyvä olla.

Pitäis vaa mun pään sisäset demonit taas vaan voittaa ja kuopata viel syvemmälle!!!
I can't drown my demons, they know how to swim.
se vaan  on liian totta mun kohdalla....







KEEP SMILING ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti