tiistai 6. lokakuuta 2015

she dreams of the stars



if I sing along
A little fucking louder
To a happy song
I'll be alright

En oo taaskaan päässy hetkeen aikaa kirjottelee tänne mitään sillä mun kone on rikki eikä käynnisty...
joten kerron nyt vaa jotain mitä päähän tulee sillä on tapahtunu kaiken näköstä jännää tällä välin ko en oo päässy kirjottelee..

 Oon aivan liian väsyny ja kipee liikkumaan..
En tiiä mistä tulin kipeeksi, mutten tykkää tästä yhtään.. 
Mulla on ihan kamala yskä ja kurkkuun sattuu. Korvat on kipeet ja keuhkot rohisee.'
Joten kävin lääkärissä ja sain 3pv saikkua jippiii...

Joten koska oon laiskalla päällä enkä jaksa hirveemmin kirjottaa vaikka mun teki mieli?! 
En ees siis tiedä miks alotin tän postauksen kirjottamista xD 
Mutta siis aattelin vaa länttää paljon kuvia ja lainauksia kuvaamaan mun lähi ajan fiiliksiä! 


Now I see, now I see
Everybody hurts some days
It's okay to be afraid







\

~ ei sade ilman tuulta
ei kipu ilman tuskaa
et voi olla lopussa
jos et oo käyny alussa ~



Tähtityttö unta ei saa
hän valvoo ja miettii maailmaa
peiliin kirjoittaa

Jos ois pienempi ja hennompi kuin kukaan ystävistään
Jos ois linnun kokoinen
Silloin kelpaisi ja loistaisi ei lannistuisi mistään
Jos ois linnun kokoinen
Siivetön, mut linnun kokoinen



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti