keskiviikko 29. tammikuuta 2014

semmosta tänäään

Tänää oli ehkä maailman ihanin ja oudoin herätys!
Pikkuveli tyuli herättä mut etten myöhästyny sydänultrasta.
Loppupeleissä olisin saanu vielä jonku aikaa nukkuu mut se aatteli et oon nukkunu pommii. 

Ja yöllä olin saanu muwulta ehkä maailman ihanimman viesin ikinä.♥
kukaan tai ketään ei oo ikinä sanonu mulle niiin joten meinasin rupee 
itkee ko luin sitä viestiä joten muwu jos luet tän nii luv you 2 ♥

Mutta siis joo kävin sydänultrassa ja siel on kaikki kunnos tosin joudun luultavasti uudestaan + sydämen magneettikuvaukseenki heheeee syynä tähän on mun harvinainen sairaus. 

Sitte koko loppu päivä meniki sitte terveys asemalla odottes mun jalan kans et wiiiihuuu sain kepit ja sillai. Onneks sentää ei ollu murtumii tai mitää nii vakavaa.



Keep Smiling♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti