tiistai 14. tammikuuta 2014

my heart You have to understand

No mistähän sitä tänää alottais!

No varmaanki siitä että olin tänää sielä sydänfilmissä.
Ja en tiiä mun mielest se oli pelottavaaa en tiiä muista ja sillä
lääkäritädillä oli ongelma se ei meinannu saada niit juttuja tarttuu mun ihoon (johtuen EDS)
Mut kaippa se meni ihan hyvin ja saan kai kuulla siit sydänfilmist enemmän sitte ko on se sydänultra






Kävin tuossa suihkussa ja kattelin itteeni peilistä ja tajusin kuinka pahalta mun kädet rupee oikeesti
pikku hiljaa nyttämäään.....
ja EI EN VIILTELE (joskus ko oli kaikki pielessä ja olin masentunu sillon viiltelin mut neki oli onnettomia pinta naarmuja)
Nää arvet on tullu normi arkielämästä....
Ja tiedän mistä se johtuu et mul tulee helposti arpia
johtuu mun EDS:tä

Oireet

Ehlers–Danlosin syndrooman oirekuva vaihtelee yksilöllisesti. Oirekuvan vaihteluun vaikuttavat sairauden alatyyppi sekä se, miten kunkin sairastajan kollageeni on pahiten vaurioitunut. Sairastajien oirekuvan voimakkuuden välillä on myös eroa.
Tyyppillisiä Ehlers–Danlosin syndrooman aiheuttamia oireita ovat:
  • yliliikkuvat nivelet
  • nivelten sijoiltaanmenot ja nyrjähdykset
  • nivelkivut
  • ihon venyvyys ja pehmeys
  • tavallista leveämmät arvet
  • arpien hidas paraneminen, verenvuoto haavoista
  • ientulehdukset
  • lihasten väsyvyysherkkyys rasituksessa
  • mustelmataipumus
  • nivelrikko
  • verenvuototaipumus
  • sydänoireet (mulla tutkitaan para aikaa)
  • krooninen kipu
  • väsymys 
  • Myös muita sidekudosheikkouden oireita voi esiintyä.
yeah! tummennetut oireeet omistan!
ja niitten kans mun pitäis oppi elää nää ...
ja en vieläkää osaaaa!

Okei ymmärrän että ei kukaan voi ymmärtää miltä musta tuntuuu

mut se ottaa päähän et ko sano et "mua sattuuu joten en jaksa nytte"
nii kaikki on vaa sillai HÖRHÖRÖHÖRÖ "ei voi sattuuu-.-"
tai et jos sanon että "mun on pakko istahtaa muuten mun jalat lähtee alta"
nii toiset on sillai "no jäää sit thä istuuu me mennää jo"

 
 
 
 
Oikeestaan kukaan ei tiedä mitä käyn läpi ja mitä ajattelen.
Sinäällään ihan hyvä ettei kukaan tiedä mut kaipaisin vaa
ymmärrystä siihen etten pysty aina kaikkeen...
ja et on päiviä joina haluun vaa käpertyy omaan sänkyy ja yrittää olla itkemättä kivusta.
Sillä välillä kivut on nii kovia etten pysty tehä mitään..
 
Ja mua pelottaa se et jos oon jonkun kans jossain ja mua alkaa sattumaan niin paljon etten kestä
nii puran sen siihen toiseen henkilöön vaik se ei olis tehny mitään väärää..
Meinaa sinä hetkenä ärsyttää kaikki ja varsinki se ko joku tulee neuvoo mikä vois auttaa kipuun koska tiedän sen karmeen tosiasian että mikään ei auta.

Valitettavasti muruki on joutunu sietää kaiken näköstä paskaa mun takia.
Näin jälkikäteen tuntuu aivan vitun pahalta.
Toivon et se ymmärtää etten tarkota mitään pahaaa..
 
 Tell me that you need me 'cause I love you so much.
Tell me that you love me 'cause I need you so much.
Tell me that you need me 'cause I love you so much.
Say you'll never leave me 'cause I need you so much.

Don't go, I can't do this on my own.
Don't go, I can't do this on my own.
Save me from the ones that haunt me in the night.
I can't live with myself, so stay with me tonight.
Don't go, I can't do this on my own.
Don't go (you're not alone)
Save me from the ones that haunt me in the night.
I can't live with myself, so stay with me tonight.
Don't go.
 

KEEP SMILING♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti