torstai 1. joulukuuta 2016

I will fly into outer space, I float away...

Käsi viiltää,
Jalka vuotaa,
Punaisia karpaloita,
Mitä täällä tapahtuu?
Kylppärin lattia,
Niin kylmä,
Niin tuttu,
Olen heikko.
(teksti jostain ikuisen vanhasta päiväkirjasta)



24pv jouluun..Mulla ei oo yhtään joulufiilis..
Liikaa asioita käsiteltävänä. 
Koulu, autokoulu, eds, niskatuen hankinta,joululahjat.

Mul on koko ajan ahdistus ja stressipäällä.
Jopa mun hiukset alkaa kärsiäsiitä.
Mulla lähtee hiuksia aivan liikaa ja katkeilee
vaikka en edes oo hirveemmin niitä värjäilly.

Muutenki paljon asioita mielessä mistä en tunnu saavan puhua 
ilman et joku suuttuu..

Mulla on vaa tää fiilis koko ajan ja se vaan ei lähe pois vaikka kuinka koitan.
koko ajan fiilis etten riitä..
ja kyseisten henkilöiden takia ja niiden teot vaan vahvistaa tätä asiaa..

meil oli eilen kolmas vuosipäivä villen kans noh.. koko päivästä ja illasta jäi vain paskanmaku suuhun. 



You love me, you hate me, you kiss me, you break me
You lifted me up just to watch as you broke me
You promised me, looked me straight in the eyes
No matter what you say, I don't know truth from the lies
I helped you up, like I always do
I forgave you for your sins and I carried you through them
No matter how hard we fought, we always knew
You will bleed for me, and I will bleed for you


Haluisin vain tuhota kaiken mun ympäriltä..
sillä kaikki tuhoo mua päivä päivältä enempi.
En tiiä kui kauan jaksan tätä? 
Välillä toivoisin et saisin jo sen vikan iskun..
jotta voisin vetää syvään viimesen henkäsyn.
 

1 kommentti:

  1. Kuinka toivoisinkaan, että voisin jostain täältä bittien päästä lähettää sinulle hieman toivoa ja elähdyttäviä voimia. Älä anna periksi, vaikka joskus tuntuiskin siltä, että kaikki kaatuu päälle.
    Kaikkea hyvää sinulle!

    VastaaPoista