sunnuntai 8. joulukuuta 2013

disappointment

I need to rid myself of resentment
And every last bit of it
If I'm going to live up to the things I've written
I need to clear my mind of this anger
And all the rage that I've held near
If I'm going to live up to the words I've spoken


Se tunne ko oot nii vihanen jollekki joka yrittää taas pilata kaiken.
Kerranki ko oon onnellinen ja kaikki on semi hyvin. 
Nii sit pitää olla tuo sama ihminen joka kerta pilaamassa kaiken...


I need to know, I need to know
Why are you walking away?
Was it something I did?
Did I make a mistake cause
I'm trying to deal with the pain
I don't understand this, is this how it is?
I will try to understand



Aina ko yritän...yritän liikaa olla mieliks nii
saan vaa kuulla kuinka oot pettyny muhun. 
Alan jo luovuttaa sun suhteen.
Kaiken sen jälkee mitä oot sanonu ja tehny..
En jaksa edes yrittää..
.
              
Is this what you call a family?
 Is this what you call a family?
 Is this what you call a family?
Is this what you call a family?

Joskus vaa mietin et mitä väärää mä oon tehny 
että oon ansainnu tämmöstä kohtelua? 
Tai no oon jo tavallaan jo tottunu siihen..
Että vika on aina mussa ja että mua haukutaan ja kohdellaan
huonosti. 

Letting go, Just let it go
I know, I know  
Ehkä mun pitäis vaan päästää irti kaikest.
Antaaa vaan mennä..
enkä paina jarrua vaan päästää kytkin vapaalle..

I know I need to let go
Of everything that has
Ever made me think myself better
I'm not better than anyone else
Of anything that's filled me with anger
That I have taken out on everyone else

Tai sit vaan asioiden antaa olla.
Ja yrittää keskittyy niihin ihmisiin jotka
oikeesti välittää ja yrittää ymmärtää mua.
Ja hyväksyy mut TASAN sellasena ko MINÄ ITSE OLEN! 

Sillä eihän kukaan ole täydellinen.
Kukaan ei pysty olemaan täydellinen 
Eikä saakkaan olla täydellinen..
KEEP SMILING♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti