keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Dinosaurus asustelee sänkyni alla

Hei nyt ihmiset skarpatkaa! :D 

En enää ymmärrä miks mun hiuksia luuulla peruukiks.
Ei ne edes näytä peruukilta.
Tai sitte tullaa kyseleee mistä oot ostanu sun pidenykset.
EI MULLA OLE NIITÄKÄÄÄÄÄÄÄN!!!!!!

Kaikkki tämä pehko on ihan omia HIUKSIA eikä osettua hiusta! :D 

En tiiä johtuuko se nykyään siitä että suurimalla osalla nuorista on
jonkun laiset pidennykset hiuksissa tai ripsissä.
Ok ok myönnän välillä laitan liimattavat tekoripset mut siihen jääkin mun "pidennykset"

Meinaa Traconissaki moni tuli kyselemään mun hiuksista että onko ne aidot vai peruukki tai et kui paljo lisäkkeitä mulla on tossa pehkossa.

Siis ei siinä mitää vikaa ole jos käyttää peruukkia tai pidennyksiä mut voi sitä olla ihmisiä jotka ei kytä semmosia.
Tosin ite kelasin ostaa tosi mageen peruukin sillä mun hiukset sais levähätää hetken aikaa.
Ja hiuksetki kasvais lisäää joskus :3


 Musta rupee tuntuu et koulu syö mut!
Sillä en ehi ikinä näkee tai tekee mitää ko 
koulu vie kaiken ajan multa.

Linda teki mulle kampauksen!
Se oli ihan kivan näkönen ko pinkki ja blondi osiot sekottu
keskenään :3




 Mutta anteeks en ooo vieläkää saanu
Tänne sitä pelivideota tai Tracon päivitystä!
Ei vaan yksinkertasesti oo ollu aikaa sillä tosiaan
koulu syö liikaa mun vapaa aikaa joten tää Blogi on vähä jääny
tois sijaiseks mutta kuten aijemmin lupasin yritän parhaani!
Että tää blogi ei ihan kuolis kokonaa!!!! 


 

 Nytkää en ehtiny muokkaa kuvia yhtään joten
elkää kuolko laatu on mitä on ja sillai!!!!



Illalla leikin DINOSAURUSTAAAA!!!!
DINOSAURS GO RAWR EVERYBODY KNOWS THAT!!!!
 
 
 
Joo tässä nyt oli tämmönen pieni ja nopee
Päivitys että missä mennään yms.
Nyt pitänee lähtee kouluun palaillaan pian ♥
Mutta muistakaa KEEP SMILING♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti