tiistai 10. syyskuuta 2013

I could never be, what you want me to


No tässä tää ilta on menny osua pelatessa! 
Ja ko kattonu noit videoista tubesta nii tulla 
kaamee alemmuus kompleksi!
OON AIVAN PASKA PELAAAMAAN TOTA!
miten ihmiset voi noin nopeesti pelata?
Joskus käy mielessä et videota ollaan muokattu mut 
en sit tiiä ko noi on jotai korealaisii ja japanilaisii nii
en yhtää ihmettele et siihen tahtii osaa rämppyttää tota peliä.
MUT JOKU PÄIVÄ MÄKIN VOITAN NOI KOREAT JA JAPSKIT!!!!!!



Tänää koulus liiikka tunnilla mulla meni jalat alta
ja törmäsin seinää...
Sillä pelattiin sählyy ja mun polvet ei kestäny ko ei ollu 
tukia jaloissa....
No ei mulle sinäänsä käyny mitään
muuta ko et jalat oli hetken aikaa tunnottomat ja et solisluu kolahti jotenki ikävästi
et se on vähän kipiä. Mustelmiltakaan en välttyny! :D:D:DDD 



Tuntuu vaa ettei tänää oo oikee ollu mun päivä!
Kattoo kui huono päivä tulee olee perjantai ko sillon on 13 päivä....

Mut huomenna Linda värjää mun hiukset koulussa<3
VIHDOINKI PÄÄSEN TYVIKASVUSTA EROOOOOON!!!!!!
ja saan täydellisen värin ennen lauantaita :3333

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti